Chvilky šílené samoty

Martin Novotný

Jak být normální?

To by nikdo normální neudělal. To si nemůže myslet nikdo normální. To vidí každý normální člověk. Normální člověk takové nesmysli neříká! Stalo se vám někdy? V poslední době je totiž každý normálnější než já a já se ztrácím.

28.7.2016 v 15:24 | Karma článku: 11.63 | Přečteno: 551 | Diskuse

Martin Novotný

Svobodný internet - jak dlouho ještě?

Podle návrhu ministra vnitra Milana Chovance je třeba, aby byl internet víc kontrolován. Jak sám prohlásil: „Kdybych teď řekl, že bych chtěl, aby každý uživatel internetu byl identifikován, tak se na mě vrhnou všichni.“

18.2.2016 v 15:24 | Karma článku: 24.13 | Přečteno: 1025 | Diskuse
Počet článků 7 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 932

Je mi 27 let. Všechno vím, všechno znám, všude jsem byl a všechno zažil. Přenáším hory, lámu skály. Za celý život se mi pod kůži vryly dvě jednoduché zásady:

1.Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.

2.Kde mohu pomohu.


Raději proto ještě připojím varování: Možné vedlejší účinky při čtení mých článků jsou sucho v ústech, nevolnost, zvracení, zadržování vody, bolestivé svědění konečníku, halucinace, slabomyslnost, psychóza, bezvědomí, smrt a zápach z úst.. Před čtením se poraďte se? svým lékařem.